U Direttore Doganale di Yichun è a visita di a so delegazione à u veiculu elettricu Jiangte

Direttore di Yichun Customs a Sra Wan Jing Meng, è u capu di l'operazioni, u Signore He Xiaohua, è a so delegazione anu visitatu Jiangte Electric Vehicle Company.Hanu inspeccionatu principalmente a pruduzzione di scooters di mobilità.Manager di JJEV u Signore Lu, li hà ricevutu calorosamente.
U Direttore di a Dogana di Yichun, a Sra Wan Jing Meng è a so delegazione sò venuti prima à a sala di esibizione è anu vistu i scooters di mostra , scopre nantu à e caratteristiche di i nostri scooter di mobilità cum'è a velocità limitata, freni elettromagnetici, sedili imbottiti girevoli, batterie caricabili in gel, tela staccabile chì furnisce mobilità. è viaghjà per i vechji in casa è fora.Allora avianu un scambiu approfonditu in a sala di cunferenza.Manager Mr.Lu hà introduttu prima a strategia industriale principali di Jiangte Group chì hè u più grande fabricatore di servo motori in Cina è un grande fornitore globale di carbonate di lithium è una certa situazione di prudutti d'importazione è d'esportazione, è poi cuncintrau nantu à u sviluppu di i scooters di mobilità.Durante a riunione, u Direttore Ms.Wan hà ancu dumandatu nantu à a capacità è l'ordine di u statutu di i scooters di mobilità, l'impattu epidemicu nantu à a produzzione è u statutu di i materiali impurtati, a situazione di l'industria di i scooters di mobilità, etc. À u listessu tempu, avemu scambiatu opinioni nantu à u cummerciu internaziunale è a situazione logistica.
Dopu à quessa, u Direttore Ms.Wan è a so delegazione anu visitatu u situ di assemblea di l'attellu di scooter, personalmente hà testatu i scooters, parlanu assai di u rendiment di u produttu, d'alta qualità, di cunfortu è di sicurità per l'anziani è i disinni sò ancu amichevuli di l'ambiente. ella aspetta chì noi prusperemu u sviluppu di i scooters in u futuru.U Manager Lu hà ringraziatu per a so lode è hà sottolineatu chì avemu da fà un prugressu constantu cù u sustegnu di a dugana è di u guvernu lucale!
Continueremu ancu à custruisce una sucità armuniosa per mezu di creazione di valore è spartera di successu!

nutizie (1)
nutizie (2)
nutizie (3)

Tempu di post: Jul-26-2022