A prumuzione di a rivitalizazione rurale cun rispunsabilità suciale in mente

Aiutà l'altri hè una virtù per a nazione chinesa, a carità hè una impresa di benessiri pùblicu. Un'impresa mantene u ritmu di i tempi participendu à a carità.Hè a nostra rispunsabilità di accelerà u sviluppu di a carità è di rinvià à a sucetà.
Una strada fangosa in Hehua Village, Hongtang Town, Yuanzhou District di Yichun City attirò l'attenzione da i capi di Jiangte Group.A strada ùn era micca stata riparata è allargata per via di a capitale curta, a mala cundizione di a strada hà affettatu seriamente u viaghju di i paisani lucali, chì era ancu u prublema per i capi di u paese.Cum'è l'annu novu 2022 s'avvicinava è a pioggia durò un longu periodu, a strada stretta hè diventata più difficiuli di passà per i paisani.In dicembre 2021, dopu avè amparatu questu, i nostri dirigenti di a cumpagnia anu urganizatu una riunione speciale, discututu è decisu di donà CNY 250,000 yuan cumpresi decimila da a sede di u gruppu Jiangte è quindici mila da a so succursale Yichun Lithium New Energy Co.,Ltd à aiuta à riparà è allarga a strada per migliurà a vita è u viaghju di i paisani.Era piacè di vede i so surrisu dopu chì a strada hè stata riparata.
Speremu chì a vita campagnola diventerà megliu è megliu, è l'ambiente sarà sempre più bellu.Duvemu piglià a rispunsabilità in mente di prumove a rivitalizazione rurale, hè ancu una rispunsabilità à longu andà di ricumpinsà u nostru paese è a nostra sucietà per cura di i poveri è aumentendu i so ingressi. Ancu s'ellu sta donazione hè solu una piccula parte per sguassà a miseria. è versu una sucetà bè-off è ci hè sempre una longa strada per andà, gruppu Jiangte hà ghjucatu un rolu in a prumuzione di u sviluppu suciale durevule, è parechji mani fà u travagliu luce.Continuemu à muvimenti è à fà cuntribuzione.
In ghjennaghju 2022, u rapprisentante di Hehua Village hà manifestatu a so gratitudine sincera à a donazione di carità presentendu una bandiera di seta cum'è premiu.
nutizie


Tempu di post: Jul-26-2022